- Stanowisko pracy do spraw administracyjnych;
- Stanowisko pracy do spraw promocji i obsługi EFS.
- Stanowisko pracy ds. koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.
II.Terenem działania Oddziału Zamiejscowego w Przemyślu jest miasto Przemyśl i powiaty: jarosławski, lubaczowski, przemyski i przeworski.
III. Do zadań Oddziału Zamiejscowego należy w szczególności:
- Udział w realizacji zadań sieci EURES;
- Współudział w opracowywaniu i realizacji projektów EFS;
- Realizacja wyznaczonych celów i zadań w zakresie kontroli zarządczej;
- Planowanie wydatków i gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań Oddziału Zamiejscowego;
- Wykonywanie zadań z zakresu prowadzenia kontroli projektów, realizowanych w ramach ZPORR i Programów Operacyjnych EFS. Nadzór merytoryczny nad realizacją tych zadań sprawuje Kierownik Wydziału Kontroli EFS;
- Wykonywanie zadań z zakresu poradnictwa zawodowego, w szczególności określonych w § 46 pkt 2-3, pkt 5-8, pkt 10 lit. b i pkt 11-12 niniejszego Regulaminu. Nadzór merytoryczny nad realizacją tych zadań sprawuje Kierownik Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej;
- Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu oraz ich aktualizacja;
- Opracowywanie i przedkładanie do zaaprobowania Wicedyrektorowi ds. Rynku Pracy materiałów i informacji rozpatrywanych przez Sejmik i Zarząd oraz WRRP z zakresu działania Oddziału Zamiejscowego;
- Realizacja projektów doskonalących merytoryczny obszar i zakres obowiązków Wydziału;
- Opracowywanie projektów aktów normatywnych Dyrektora z zakresu działania Oddziału Zamiejscowego, a także przygotowywanie zmian ww. aktów oraz przekazywanie aktów normatywnych Dyrektora, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego, celem rejestracji w rejestrze;
- Przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw Dyrektora z zakresu działania Oddziału Zamiejscowego oraz przekazywanie upoważnień i pełnomocnictw, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego, celem rejestracji w rejestrach;
- Opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw Zarządu lub Marszałka oraz kierowanie wniosków o udzielenie upoważnień i pełnomocnictw do Zarządu i Marszałka z zakresu działania Oddziału Zamiejscowego;
- Udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej, przygotowywanie decyzji odmawiających i umarzających postępowanie o udostępnienie informacji publicznej w zakresie zadań Oddziału Zamiejscowego;
- Wykonywanie zadań z zakresu realizacji projektów własnych. Nadzór merytoryczny nad realizacją tych zadań sprawuje Kierownik Wydziału Projektów Własnych;
IV. Do zadań stanowiska pracy do spraw administracyjnych należy w szczególności:
- Kontrola przebiegu służby zastępczej;
- Udział w kontroli w zakresie przestrzegania warunków prowadzenia działalności agencji zatrudnienia na terenie działania Oddziału Zamiejscowego;
- Przygotowywanie informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie podmiotowej BIP oraz ich aktualizacja;
- Obsługa administracyjna Oddziału Zamiejscowego;
- Gospodarowanie wyposażeniem będącym na stanie Oddziału Zamiejscowego.
V. Do zadań stanowiska pracy do spraw promocji i obsługi EFS należy w szczególności:
- Prowadzenie punktu informacyjnego EFS;
- Przyjmowanie i rejestrowanie wniosków złożonych w Oddziale Zamiejscowym oraz przekazywanie ich do Urzędu - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami;
- Udział w realizacji działań informacyjno-promocyjnych dotyczących Programów Operacyjnych EFS;
VI. Do zadań stanowiska pracy ds. koordynacji zabezpieczenia społecznego należy w szczególności realizowanie zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw członkowskich UE, państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego nienależących do UE oraz państw niebędących stronami umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, mogących korzystać ze swobody przepływu osób na podstawie umów zawartych przez te państwa ze Wspólnotą Europejską i jej państwami członkowskimi, oraz państw, z którymi Rzeczpospolita Polska zawarła dwustronne umowy międzynarodowe o zabezpieczeniu społecznym, w szczególności:
- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków bezrobotnych o wydanie odpowiednich dokumentów w sprawach świadczeń z tytułu bezrobocia;
- wydawanie decyzji w sprawach wymienionych w art. 8a ustawy, o której mowa w § 4 ust. 2 pkt 1.
VII. Do Oddziału Zamiejscowego w Przemyślu należy również wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.