Wydawca treści

Do zadań Wydziału Rozwoju Kadr EFS należy wdrażanie Osi Jakości Edukacji i Kompetencji w Regionie RPO WP 2014-2020 oraz działań 7.7, 7.8, 7.9, 7.14, w obszarze popytowego systemu finansowania, procesów adaptacyjnych oraz aktywizacji zdrowotnej pracowników FEP 2021-2027, powierzonych WUP jako IP dla tego programu operacyjnego, w tym w szczególności:
  1. Opracowywanie Planów Działań;
  2. Organizowanie procesu naboru projektów, w tym również przygotowywanie, ogłaszanie i przeprowadzanie konkursów na realizację projektów;
  3. Dokonywanie oceny proponowanych do realizacji projektów zgodnie z kryteriami stosowanymi w systemie wdrażania Programów, w oparciu o zasady wspólnotowe i krajowe;
  4. Monitorowanie postępów realizacji umów, w tym w szczególności pod kątem wytworzonych produktów i rezultatów;
  5. Bieżąca współpraca z beneficjentami w ramach realizacji projektów, które uzyskały dofinansowanie;
  6. Gromadzenie danych niezbędnych dla zarządzania finansowego, monitoringu, weryfikacji, audytów i oceny;
  7. Prowadzenie elektronicznego systemu monitorowania realizacji projektów, beneficjentów i uczestników projektów;
  8. Opracowywanie rocznej i wieloletniej prognozy wydatków w ramach wdrażanych działań;
  9. Planowanie wydatków i rozliczanie zaangażowania środków EFS;
  10. Prowadzenie rozliczeń finansowych projektów i działań zgodnie z przyjętymi procedurami;
  11. Weryfikacja formalno-merytoryczna wniosków beneficjentów o płatność;
  12. Przygotowywanie wniosków o przelew transz dofinansowania projektów;
  13. Przygotowywanie zbiorczych wniosków o środki EFS;
  14. Zbieranie i przekazywanie do Wydziału Kontroli EFS informacji o nieprawidłowościach, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami;
  15. Przygotowywanie sprawozdań i informacji o stanie realizacji EFS z realizacji wdrażanych Priorytetów/Działań oraz Osi/Priorytetów Inwestycyjnych
  16. Udział w projektowaniu, wdrażaniu i rozliczaniu zadań związanych z realizacją Pomocy Technicznej Programów Operacyjnych EFS w zakresie właściwym dla Wydziału;
  17. Realizacja wyznaczonych celów i zadań w zakresie kontroli zarządczej;
  18. Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu oraz ich aktualizacja;
  19. Przygotowywanie informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie podmiotowej BIP oraz ich aktualizacja;
  20. Planowanie wydatków i gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań Wydziału;
  21. Opracowywanie i przedkładanie do zaaprobowania Wicedyrektorowi ds. Europejskiego Funduszu Społecznego materiałów i informacji rozpatrywanych przez Sejmik i Zarząd oraz WRRP z zakresu działania Wydziału;
  22. Sporządzanie umów z beneficjentami, których projekty zostały wybrane do dofinansowania oraz sporządzanie aneksów do umów;
  23. Przyjmowanie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów;
  24. Współpraca przy realizacji spotkań informacyjnych dla beneficjentów i potencjalnych projektodawców we współpracy z właściwymi Komórkami organizacyjnymi Urzędu;
  25. Współudział w pracach związanych z procedurą odwoławczą oraz Komisją ds. rozpatrywania protestów w ramach wdrażanych przez IP programów operacyjnych;
  26. Współpraca w działaniach związanych z Popytowym Systemem Finansowania zarówno z PARP jak i innymi województwami;
  27. Opracowywanie projektów aktów normatywnych Dyrektora z zakresu działania Wydziału, a także przygotowywanie niezbędnych zmian ww. aktów oraz przekazywanie aktów normatywnych Dyrektora, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego, celem rejestracji w rejestrze;
  28. Przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw Dyrektora z zakresu działania Wydziału , oraz przekazywanie upoważnień i pełnomocnictw, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego; celem rejestracji w rejestrach;
  29. Opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw Zarządu lub Marszałka oraz kierowanie wniosków o udzielenie upoważnień i pełnomocnictw do Zarządu i Marszałka z zakresu działania Wydziału;
  30. Udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej, przygotowywanie decyzji odmawiających i umarzających postępowanie o udostępnienie informacji publicznej w zakresie zadań Wydziału;
  31. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.

Wydział Rozwoju Kadr EFS
Siedziba Wydziału: Rzeszów, ul. Adama Stanisława Naruszewicza 11


Kierownik Wydziału Adam Koszela
tel. bezpośredni (17) 74 32 828

Z-ca Kierownika Edyta Bednarz
tel. bezpośredni (17) 74 32 813
 

Z-ca Kierownika Judyta Grzelińska
tel. bezpośredni (17) 74 32 813

 Pracownicy:

Tomasz Banat
tel. bezpośredni (17) 85 09 287

Monika Bebło
tel. bezpośredni (17) 74 32 832

Monika Bereźnicka
tel. bezpośredni (17) 74 32 833

Alicja Dec
tel. bezpośredni (17) 74 32 829

Agnieszka Dytko
tel. bezpośredni (17) 85 09 291

Sabina Florek
tel. bezpośredni (17) 74 32 832

Maciej Głuch
tel. bezpośredni (17) 85 09 264

Monika Jaskuła-Madej
tel. bezpośredni (17) 74 32 840

Bogusław Kida
tel. bezpośredni (17) 85 09 287

Natalia Kosik
tel. bezpośredni (17) 74 32 835

Magda Krawczyk-Such
tel. bezpośredni (17) 74 32 830

Agnieszka Kuźniar – Pelc
tel. bezpośredni (17) 85 09 263

Agnieszka Makar
tel. bezpośredni (17) 74 32 835

Marzena Olech
tel. bezpośredni (17) 85 09 286

Tomasz Salamonowicz
tel. bezpośredni (17) 74 32 830

Ewa Siudak
tel. bezpośredni (17) 74 32 829

Joanna Staszczak
tel. bezpośredni (17) 85 09 291

Mateusz Szarek
tel. bezpośredni (17) 74 32 833
 
Małgorzata Wojtowicz
tel. bezpośredni (17) 85 09 286


Informacje o publikacji dokumentu

Urząd